• Jak podłączyć Fanpage do udostępnionego na Facebook wpisu

    Facebook daje duże możliwości, aby strony internetowe były bardziej atrakcyjne w Sieci. Między innymi takimi gadżetami są komentarze które możemy podłączyć pod nasz blog, Likebox, wybitny przycisk Lubię to i oczywiście więcej, jednak w ostatnim czasie należy zwrócić uwagę na integrację strony internetowej ze stroną/autorem na Facebook. Tagowanie autor, bo tak nazywa się nowy gadżet pozwala nam […]

  • Dorastaliście w latach 60, 70 lub 80? Żyjecie?

    W latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych lub osiemdziesiątych było znacznie mniej niż dzisiaj i to jest logiczne. Nie mniej jednak, jakim cudem udało się wam przeżyć? Żyjecie w ogóle? Przecież patrząc na technologię, to byliśmy sierotami które nie posiadały komputera, telefonu komórkowego, czytnika ebooków i całej masy innych gadżetów. Biegaliśmy dla samych siebie a nie dla Endomondo na Facebooku. […]

  • WordPress vs Blogger

    Wiele ciekawych blogów jest dostępne na darmowej platformie Google, jaką jest Blogger.com i po głębszej analizie tysiąca serwisów, można stwierdzić jasno: macie potencjał na swoje blogi. W ostatnim czasie, sporo osób prosiło nas o pomoc przy wizerunku ich marki / bloga i większość to zdecydowanie Blogger a nie WordPress. Niby to nic takiego, ale ograniczone […]

  • Facet to życiowa niezdara

    Facet to życiowa niezdara, nie potrafi zadbać o rodzinę, pielęgnować związku z kobietą a tym bardziej małżeństwa, wiecznie coś mu się nie podoba i najchętniej resztę życie spędziłby z piwem przed konsolą lub komputerem grając w gry. Jeśli dojdzie do tego wychowywanie dziecka, to się nagle okazuje, że mężczyzna to osobnik niepełnosprawny, niezaradny i głupek, […]

  • Milczenie owiec i baranów

    Warto zwrócić uwagę na sposób kontaktu jaki prezentują klienci i zwykłe firmy. Sprawa w ostatnim czasie dała się nam poznać z różnych stron. Gdy przychodzi do nas jakaś osoba lub firma z chęcią nawiązania współpracy i stworzenia czegoś ciekawego, to czasami pytamy innych firm o ich usługi (np. agencje reklamowe, drukarnie, domy mediowe itp.). Chcemy uzyskać […]

  • Kocham Cię dzisiaj

    Deszczowym i ponurym porankiem, maszerujesz na spotkanie z Klientką, która zazwyczaj jest zabiegana, nie ma czasu i prosisz się wręcz o to, by zrobić jej dobry projekt. Wypijasz ogromną kawę w Starbucks, Pani za ladą uśmiecha się do Ciebie klimatem Walentynek, bo z lady bije ostry czerwony kolor plastikowych serc, ignorancja pojawia się na twarzy. […]

  • Facet jako przedmiot w mediach

    Cześć, sprawa jest specyficzna bo jesteśmy facetami, kreatywnymi ogierami z ambicjami i ciekawymi pomysłami. Wdrażamy fajne kampanie reklamowe, kodujemy fajne grafy i w ogóle jesteśmy zajebiści. Jednak kobiety są jeszcze lepsze, a o tym nie raz pisaliśmy w naszym serwisie. Lubimy pisać o kobietach, są zajebiste i w wielu momentach nas bardzo ciekawią i chcemy […]

  • Jak NIE współpracować z blogerem

    Blogosfera to temat, który z roku na rok jest coraz bardziej oblegany przez ludzi. Bez znaczenia, czy rozmawiają o tym czytelnicy, blogerzy a może również firmy. Przewiduję, iż bardzo duży wzrost i wpływ będzie mieć rok 2014 jeśli chodzi o blogi jak i ich autorów (co widać już teraz). Mamy czołówkę ludzi zarabiających godne pieniądze […]

  • Bełkot o wizerunku firmy cz. 2

    W pierwszej części pisałem o kwestiach dla niektórych ważnych. Temat sam w sobie odwiedziło kilka osób, niektórym zabrakło informacji bardziej szczegółowych a inni podziękowali za treść i czekają na następne. Sprawa tak właściwie nie jest taka prosta, ponieważ wizerunek firmy to wiele różnych czynników, które wpływają na całość – ja jednak poruszam tematy z którymi […]

  • Bełkot o wizerunku firmy cz. 1

    Powstaje wiele firm, można to stwierdzić chociażby po liczbie biurowców, które wyrastają jak grzyby po deszczu. Jest to dla mnie niesamowity fakt, pomijając kwestię podatków w Polsce za tę zabawę. Ciężko dać komuś pracę i zdaję sobie z tego sprawę. Jednak jeśli ktoś zakłada firmę to powinien zadbać o jej odpowiedni wizerunek, bez znaczenia czy […]

  • Gazeta „wprost” kopiuje „TIME” – dlaczego?

    Szczebel kreatywności widoczny jest wszędzie, niekiedy nie zdajesz sobie sprawy, że nad daną rzeczą pracował sztab ludzi. Interesujące i pomysłowe rzeczy powstają na zlecenie nie tylko dużych korporacji, ale we współpracy z kreatywnymi ludźmi, lubiącymi swoją robotę. Dlaczego tak kocham ten świat? dlatego że mogę wiele! pokazać swoje wizje, myśli czy chociażby podzielić się rysunkiem, […]